Osmaniye Belediyesi, Hizmet Kalitesini Yükseltmek İçin Personeline Eğitim Veriyor
Osmaniye Belediyesi, vatandaş memnuniyetini artırmak için CİMER birim kullanıcılarına yönelik eğitim ve değerlendirme toplantısı düzenledi.
Osmaniye Belediyesi, vatandaşlara daha kaliteli hizmet sunabilmek adına kurum içi eğitimlere hız verdi. Bu çerçevede, Belediye Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü, CİMER Koordinatörlüğü ile işbirliği yaparak CİMER birim kullanıcısı olan personeller için eğitim ve değerlendirme toplantısı düzenledi. Osmaniye Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü ve CİMER Koordinatörü Bahadır Erdem Bülbül’ün verdiği eğitimde, tüm belediye birimlerinin teoride ve uygulamada uyum içinde çalışarak vatandaş memnuniyetini en üst düzeye çıkarma hedefi vurgulandı.
Eğitim sırasında konuşan Belediye Başkan Yardımcısı Sait Başkurt, vatandaşların taleplerinin hızlı ve etkili şekilde sonuçlandırılmasının önemine değindi. Başkurt, “CİMER üzerinden gelen başvuruları sonuca ulaştırmak için birimlerin koordineli çalışması büyük bir önem taşıyor. Amacımız, belediyemizin tüm birimlerinin vatandaşlarımızın taleplerini en hızlı ve etkin şekilde karşılamasıdır. Bu doğrultuda, her bir talebi kendi talebimiz gibi değerlendirerek hizmet sunacağız,” dedi.
Osmaniye Belediyesi, bu tür eğitimlerle kurum içi koordinasyonu güçlendirmeyi ve vatandaş memnuniyetini artırmayı amaçlıyor.
CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI