Adana Valisi Mustafa Yavuz: “Sahil Güvenlik Komutanlığımız Milletimizin Gurur Kaynağıdır”

Adana Valisi Mustafa Yavuz: “Sahil Güvenlik Komutanlığımız Milletimizin Gurur Kaynağıdır”

Sahil Güvenlik Komutanlığının 44’üncü kuruluş yıl dönümü kapsamında Karataş Sahil Güvenlik Karakol Komutanı SG Üsteğmen Sacit Özen ve beraberindeki heyet, Adana Valisi Mustafa Yavuz’u makamında ziyaret etti. Ziyarette deniz güvenliği, arama kurtarma faaliyetleri ve Sahil Güvenlik Komutanlığının yürüttüğü çalışmalar ele alınırken, Vali Yavuz teşkilatın başarılarına dikkat çekerek önemli değerlendirmelerde bulundu.

Haziran 23, 2026 - 23:37
Haziran 23, 2026 - 23:39

Sahil Güvenlik Komutanlığının kuruluşunun 44’üncü yıl dönümü dolayısıyla Karataş Sahil Güvenlik Karakol Komutanı SG Üsteğmen Sacit Özen ve beraberindeki heyet, Adana Valisi Mustafa Yavuz’u makamında ziyaret etti. Vali Mustafa Yavuz, ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek konuklarıyla bir süre görüştü ve teşkilatın kuruluş yıl dönümünü kutladı.

“Denizlerimizin Emniyetinin En Büyük Teminatlarından Biri”

Ziyarette değerlendirmelerde bulunan Vali Mustafa Yavuz, Sahil Güvenlik Komutanlığının Türkiye’nin denizlerdeki egemenlik haklarının ve güvenliğinin en önemli güvencelerinden biri olduğunu belirterek, “Denizlerimizin emniyeti, sahillerimizin huzuru ve mavi vatanımızın koruyucusu olan Sahil Güvenlik Komutanlığımız; sahip olduğu nitelikli ve fedakâr personeli, modern donanımı ve üstün görev anlayışıyla her zaman milletimizin gurur kaynağı olmuştur.” dedi.

Vali Mustafa Yavuz, “Üç tarafı denizlerle çevrili ülkemizde ve Akdeniz’in önemli bir kıyı şeridine sahip olan Adana’mızda, deniz güvenliğinin sağlanması, yasa dışı göçle ve kaçakçılıkla mücadele ile arama kurtarma faaliyetlerinde gösterilen üstün başarılar takdire şayandır.” ifadelerini kullandı.

“Mavi Vatanımızın Her Bir Damlasında Görev Yapıyorlar”

Sahil Güvenlik Teşkilatının teknolojik kapasitesini sürekli geliştirdiğini vurgulayan Vali Mustafa Yavuz, “Mavi vatanımızın her bir damlasında gece gündüz demeden, zorlu deniz şartlarına meydan okuyarak görev yapan kahramanlarımız, deniz sınırlarımızın güvenliğini korurken aynı zamanda geleceğe de güvenle bakmamızı sağlamaktadır.” diye konuştu.

Vali Mustafa Yavuz, “Bu vesileyle, Sahil Güvenlik Komutanlığımızın kuruluşunun 44’üncü yıl dönümünü yürekten kutluyor, vatan uğruna canlarını feda eden aziz şehitlerimizi rahmetle, gazilerimizi minnetle anıyor; teşkilatımızın tüm mensuplarına görevlerinde başarılar diliyorum.” açıklamasında bulundu.

Karataş Sahil Güvenlik Karakol Komutanı SG Üsteğmen Sacit Özen ise kabulü ve destekleri dolayısıyla Vali Mustafa Yavuz’a teşekkürlerini iletti.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI