Yunusemre Belediyespor Genç Orta Oyuncu Esennur Atay ile Yeni Sezon İçin Sözleşme Yeniledi
Kadınlar Voleybol 2. Ligi’nde yeni sezon kadro planlamasını sürdüren Yunusemre Belediyespor, iç transfer çalışmalarında genç orta oyuncu Esennur Atay ile yeniden anlaşma sağladı. Geçtiğimiz sezonki performansıyla dikkat çeken Atay, düzenlenen imza töreniyle yeni sezonda da Manisa temsilcisinin formasını giymeye devam edecek.
Kadınlar Voleybol 2. Ligi’nde yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Yunusemre Belediyespor, iç transfer çalışmalarına devam ediyor. Daha önce Rengin Nuhoğlu ile anlaşma sağlayan Manisa temsilcisi, iç transferde ikinci imzayı genç orta oyuncu Esennur Atay’a attırdı.
Tevfik Lav Spor Tesisleri’nde gerçekleştirilen imza törenine Yunusemre Belediyespor Kulüp Başkanı Bülent Kanik ile yöneticiler Metin Keleş ve Berkant Kayıkçı katıldı. Geçtiğimiz sezon sergilediği performansla takımın önemli isimleri arasında yer alan Esennur Atay, yeni sezonda da Yunusemre Belediyespor’un başarısı için mücadele edecek.
“Kulübüme Katkı Sağlamak İstiyorum”
Yeniden Yunusemre Belediyespor forması giyecek olmanın mutluluğunu yaşadığını belirten Esennur Atay, “Geçtiğimiz sezon olduğu gibi bu sezon da takımımızın hedefleri doğrultusunda mücadele ederek kulübüme katkı sağlamak istiyorum. Bana duyulan güven için teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.
“Esennur Takımımız İçin Önemli Bir Değer”
Yunusemre Belediyespor Kulüp Başkanı Bülent Kanik ise genç oyuncunun takım adına önemli bir değer olduğunu vurgulayarak, “Esennur, genç yaşına rağmen sahadaki mücadeleci yapısı ve gelişime açık karakteriyle dikkat çeken bir sporcumuz. Geçtiğimiz sezon takımımıza önemli katkılar sundu. Yeni sezonda da kendisinden beklentimiz yüksek. Yapılan anlaşmanın hem kulübümüz hem de sporcumuz adına hayırlı olmasını diliyorum.” dedi.
Yunusemre Belediyespor, yeni sezon öncesinde kadro yapılanmasını sürdürürken, iç transfer hamleleriyle takım iskeletini korumayı hedefliyor.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI