Düzce Belediyesi’nin Mutfak Atölyesi Projesinde Kursiyerler Tadım Gününde Yeteneklerini Sergiledi

Düzce Belediyesi’nin Mutfak Atölyesi Projesinde Kursiyerler Tadım Gününde Yeteneklerini Sergiledi

Düzce Belediyesi tarafından yürütülen ve kadınların gıda ile hizmet sektöründe istihdamını desteklemeyi amaçlayan “Mutfak Atölyesi Tarım Akademisinde Kuruluyor” projesi kapsamında eğitim alan kursiyerler, Mutfak Sanatları Merkezi’nde düzenlenen tadım gününde hazırladıkları ürünleri misafirlerin beğenisine sundu. Şef adaylarının hazırladığı profiterol, lezzeti ve sunumuyla katılımcılardan olumlu değerlendirmeler aldı.

Haziran 22, 2026 - 21:10

Düzce Belediyesi tarafından Düzce mutfağının markalaştırılması ve sosyo-ekonomik açıdan dezavantajlı durumdaki kadınların gıda ile hizmet sektöründe istihdamının kolaylaştırılması amacıyla yürütülen “Mutfak Atölyesi Tarım Akademisinde Kuruluyor” projesi kapsamında eğitimler sürüyor.

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı koordinasyonunda, Doğu Marmara Kalkınma Ajansı (MARKA) aracılığıyla yürütülen Sosyal Gelişmeyi Destekleme Programı (SOGEP) kapsamında desteklenen projede kursiyerler teorik ve uygulamalı eğitimler alıyor.

Tadım Gününde Uygulamalı Deneyim

Mutfak Sanatları Merkezi’nde gerçekleştirilen tadım günü etkinliğinde eğitim sürecine katılan şef adayları, hazırladıkları ürünleri davetlilerin beğenisine sundu. Etkinlik kapsamında kursiyerler tarafından hazırlanan profiterol tatlısı misafirlere ikram edildi.

Profiterol Beğeni Topladı

Katılımcılar arasında Koruyucu Sağlık Uzmanı ve Mikrobiyolog Prof. Dr. Oğuz Özyaral da yer aldı. Kursiyerlerin özenle hazırladığı profiterol, lezzeti ve sunumuyla davetlilerden olumlu geri dönüşler aldı.

Tadım günü etkinliği sayesinde kursiyerler, profesyonel mutfak ortamında üretim deneyimi kazanırken aynı zamanda misafirlerden doğrudan geri bildirim alma fırsatı elde etti. Etkinliğin, kursiyerlerin mesleki gelişimlerine katkı sunduğu belirtildi.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI