Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Gedikkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda öğrencilerin karne sevincine ortak oldu

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Gedikkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda öğrencilerin karne sevincine ortak oldu

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Gedikkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda düzenlenen karne törenine katıldı. Öğrenciler, öğretmenler ve velilerle bir araya gelen Köse, yaz tatilinin verimli geçirilmesi yönünde tavsiyelerde bulunurken, eğitimin aile, okul ve toplumun ortak katkısıyla güçlendiğini vurguladı.

Haziran 27, 2026 - 13:28

Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla Gedikkaya İlkokulu ve Ortaokulu'nda düzenlenen karne törenine katılarak öğrencilerin karne heyecanını paylaştı. Törene İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Ağabey Tanış da katıldı.

Öğrencilerle Karne Sevinci Paylaşıldı

Öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği programda sınıfları ziyaret eden Başkan Fuat Köse, öğrencileri tek tek tebrik etti. Yaz tatilini en iyi şekilde değerlendirmeleri tavsiyesinde bulunan Köse, öğrencilere "Bol bol kitap okuyun, dinlenin ve ailenizle kaliteli zaman geçirin." mesajını verdi.

"Çocuklarımızın Her Zaman Yanında Olmaya Devam Edeceğiz"

Karne töreni kapsamında öğretmenler ve velilerle de sohbet eden Başkan Fuat Köse, eğitim dönemini başarıyla tamamlayan öğrenci ve öğretmenleri kutladı. Eğitimin toplumun geleceği açısından büyük önem taşıdığına dikkat çeken Köse, "Eğitim sadece okullarda alınan derslerle sınırlı değildir. Ailelerin, öğretmenlerin ve toplumun tüm kesimlerinin katkılarıyla gerçekleşir. Bir yıl boyunca gösterdiğiniz emek, sabır ve gayret için sizleri yürekten kutluyorum." ifadelerini kullandı.

Başkan Fuat Köse, Giresun Belediyesi olarak çocukların ve eğitimin yanında olmaya devam edeceklerini de belirtti.

Karne töreni, öğrenciler, öğretmenler ve protokol üyelerinin günün anısına çektirdiği hatıra fotoğraflarıyla tamamlandı.


Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI