Giresun Belediyesi Gaziler Mahallesi'nde 150 Metrelik Yeni Kanalizasyon Hattı Çalışmasını Sürdürüyor!

Giresun Belediyesi Gaziler Mahallesi'nde 150 Metrelik Yeni Kanalizasyon Hattı Çalışmasını Sürdürüyor!

Giresun Belediyesi Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü, Gaziler Mahallesi 159 Nolu Sokak'ta Gülpembe Hatun Öğrenci Yurdu önünde ihtiyaç doğrultusunda 150 metrelik yeni kanalizasyon şebekesi imalatına başladı. Altyapı kapasitesini artırmayı amaçlayan çalışma tamamlandıktan sonra üstyapı düzenlemeleri de gerçekleştirilecek. Kent genelinde sürdürülen altyapı yatırımlarının detaylarını haberimizde bulabilirsiniz.

Haziran 27, 2026 - 11:24

Giresun Belediyesi Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü, kent genelinde altyapıyı güçlendirmeye yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda Gaziler Mahallesi 159 Nolu Sokak'ta, Gülpembe Hatun Öğrenci Yurdu önünde ortaya çıkan ihtiyaç doğrultusunda yeni kanalizasyon şebekesi hattının yapımına başlandı.

150 Metrelik Yeni Hat İnşa Ediliyor

Bölgede devam eden çalışmalar kapsamında 150 metre uzunluğunda yeni kanalizasyon şebekesi imalatı gerçekleştiriliyor. Çalışmayla birlikte bölgenin altyapı kapasitesinin artırılması, kanalizasyon hizmetlerinin daha sağlıklı ve verimli şekilde sunulması hedefleniyor.

Çalışmaların tamamlanmasının ardından bölgede gerekli üstyapı düzenlemelerinin de yapılacağı bildirildi.

"Altyapı Yatırımları İhtiyaç Duyulan Noktalarda Sürüyor"

Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü yetkilileri, "Gelecekte oluşabilecek altyapı sorunlarının önüne geçmek amacıyla şehir genelinde ihtiyaç duyulan noktalarda altyapı yatırımlarımız devam ediyor." açıklamasında bulundu.

Yetkililer ayrıca, "Modern ve güçlü bir altyapı oluşturma hedefi doğrultusunda çalışmalarımız belirlenen program dahilinde sürdürülecek." ifadelerini kullandı.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI