Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan: “Sizler ilim ve bilim yolunda ülkenize ışık tutacak gençlersiniz”

Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan: “Sizler ilim ve bilim yolunda ülkenize ışık tutacak gençlersiniz”

Keçiören Belediyesi’nde bir yıl boyunca farklı birimlerde staj yapan meslek lisesi öğrencileri, düzenlenen programla sertifikalarını aldı. Belediye Meclis Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen törende konuşan Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, gençlerin eğitim hayatındaki önemine dikkat çekerek staj sürecinde gösterdikleri gayret ve çalışkanlığın takdir edildiğini söyledi. Program sonunda öğrencilerin stajlarını tamamlamaları pasta kesilerek kutlandı.

Haziran 22, 2026 - 07:59
Haziran 23, 2026 - 22:00

Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, Keçiören Belediyesi’nde stajlarını tamamlayan meslek lisesi öğrencileriyle düzenlenen programda bir araya geldi. Bir yıl boyunca belediyenin çeşitli birimlerinde görev alarak mesleki deneyim kazanan öğrenciler, gerçekleştirilen törenle sertifikalarını aldı.

Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından başlayan program, Belediye Meclis Toplantı Salonu’nda gerçekleştirildi. Törende öğrencilere hitap eden Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, gençlerin ülkenin geleceğinde önemli roller üstleneceğini belirterek, “Sizler, ilim ve bilim yolunda ülkenize ışık tutacak gençlersiniz. Geleceğin meslektaşları, yöneticileri ve bu ülkeye hizmet edecek bireyleri olacaksınız. İçinizden milletvekilleri, bürokratlar, teknokratlar ve ülkemizi yönetecek önemli isimler çıkacaktır.” dedi.

“Gençlere önem ve değer veriyoruz”

Gençlerin eğitim ve kariyer yolculuklarında önemli sorumluluklar üstleneceğini ifade eden Özarslan, “Hepinizin ortak ideali, şanlı Türk bayrağını daima göklerde dalgalandırmak ve milletimizin geleceğine katkı sunmak olmalıdır. Sevgili gençler, sizlere önem ve değer veriyoruz.” ifadelerini kullandı.

Staj döneminde öğrencilerin ortaya koyduğu performansın belediye yöneticileri tarafından da takdir edildiğini vurgulayan Özarslan, “Belediyemizin farklı birimlerinde görev yaptığınız staj sürecinde gösterdiğiniz gayret ve çalışkanlık, yöneticilerimiz tarafından da takdirle karşılandı. Verimli bir dönem geçirdiğinizi görmek bizleri mutlu etti.” diye konuştu.

Öğrencilerle Kariyer Hedeflerini Konuştu

Program kapsamında öğrencilerle tek tek ilgilenen Başkan Özarslan, gençlerin eğitim hayatları ve kariyer planları hakkında sohbet etti. Özarslan, “İnşallah önünüzdeki yıllarda eğitim hayatınızı başarıyla sürdürür, hedeflerinize ulaşırsınız. Yüce Mevlam yolunuzu ve bahtınızı açık eylesin. Bu vatana ve millete hayırlı hizmetler yapmayı nasip etsin.” dedi.

Törenin sonunda stajlarını başarıyla tamamlayan öğrencilere sertifikaları takdim edildi. Pasta kesimiyle kutlanan program, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI