KEPEZ BELEDİYESİ DÜNYA ÇÖLYAK FARKINDALIK GÜNÜNDE KENT MEYDANINDA 2 YÖRESEL GLÜTENSİZ LEZZET ŞENLİĞİ DÜZENLİYOR
Kepez Belediyesi, 9 Mayıs Cumartesi günü Kepez Kent Meydanı’nda gerçekleştirilecek “2. Yöresel Glütensiz Lezzet Şenliği” ile çölyak hastalığına dikkat çekmeyi ve glütensiz beslenme konusunda toplumsal farkındalığı artırmayı hedefliyor. Etkinlikte Türkiye’nin farklı yörelerine ait glütensiz ürünler tanıtılarak vatandaşlara ikram edilecek ve sağlıklı yaşam bilinci ön plana çıkarılacak.
Kepez Belediyesi, Dünya Çölyak Farkındalık Günü kapsamında glütensiz beslenmeye yönelik farkındalık oluşturmak amacıyla “2. Yöresel Glütensiz Lezzet Şenliği” düzenliyor. Etkinlik, 9 Mayıs Cumartesi günü Kepez Kent Meydanı’nda vatandaşların katılımına açılacak.
GLÜTENSİZ LEZZETLER KENT MEYDANINDA BULUŞACAK Etkinlik kapsamında kurulacak stantlarda Türkiye’nin farklı bölgelerine özgü glütensiz ürünler tanıtılacak. Vatandaşlara ikramların yapılacağı şenlikte, glütensiz beslenmenin yalnızca bir zorunluluk değil, aynı zamanda zengin bir mutfak kültürü olduğu vurgulanacak.
FARKINDALIK VE BİLİNÇLENDİRME ÖN PLANDA Program boyunca gerçekleştirilecek bilgilendirme çalışmalarıyla çölyak hastalarının günlük yaşamda karşılaştığı zorluklara dikkat çekilmesi hedefleniyor. Etkinliğin, toplumun her kesiminde farkındalık oluşturmayı amaçladığı ifade edildi.
KEPEZ’DE SAĞLIKLI YAŞAM VURGUSU Kepez Belediyesi tarafından düzenlenen şenliğin, sağlıklı yaşam bilincini artırmanın yanı sıra glütensiz beslenmeyi destekleyen sosyal bir buluşma ortamı oluşturacağı belirtildi. Etkinliğe tüm vatandaşların davetli olduğu bildirildi.
Bu site, hizmet kalitesini artırmak ve kişiselleştirilmiş içerik sunmak için çerezleri kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımını kabul etmiş olursunuz. Detaylar için [Çerez Politikası]'nı inceleyebilirsiniz.