Manisa Büyükşehir Belediyesi Şehzadeler ve Yunusemre’de Sivrisineklere Karşı Eş Zamanlı İlaçlama Çalışması Gerçekleştirdi

Manisa Büyükşehir Belediyesi Şehzadeler ve Yunusemre’de Sivrisineklere Karşı Eş Zamanlı İlaçlama Çalışması Gerçekleştirdi

Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarında artan haşere ve vektör sorununa karşı Şehzadeler ve Yunusemre ilçelerinde eş zamanlı ilaçlama çalışması gerçekleştirdi. 17 ilçede 141 personel ve 54 araçla sürdürülen mücadelede, sulak alanlardan rögarlara kadar birçok noktada düzenli denetim ve ilaçlama yapılıyor. Yetkililer, vatandaşlardan su birikintilerine karşı duyarlı olmalarını isterken, çalışmaların program dahilinde kesintisiz süreceğini açıkladı.

Haziran 27, 2026 - 23:35

Manisa Büyükşehir Belediyesi, havaların ısınmasıyla birlikte il genelinde haşere ve vektörlerle mücadele çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Şehzadeler ve Yunusemre ilçelerinde gerçekleştirilen eş zamanlı ilaçlama çalışmaları kapsamında, Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri sahada yoğun mesai yaptı.

30 Araçla Gece İlaçlaması Yapıldı

Şehzadeler ve Yunusemre ilçe merkezlerinde yürütülen çalışmalarda ekipler, sulak alanlar, rögarlar, çöp konteynerleri ve kışlaklarda düzenli denetim ve ilaçlama faaliyetlerini sürdürdü. Çalışmalar kapsamında 30 araçtan oluşan filo ile ilçe genelinde eş zamanlı gece ilaçlaması gerçekleştirildi.

"Vatandaşlarımızın Sağlığı Önceliğimiz."

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, yaz döneminde çalışmaların planlı şekilde devam ettiğini belirterek, "Yaz aylarında artan sıcaklıklarla birlikte haşere ve vektörle mücadele çalışmalarımızı 17 ilçemizde planlı ve bilimsel yöntemlerle sürdürüyoruz. Amacımız, vatandaşlarımızın sağlığını korumak ve yaşam kalitesini yükseltmektir. Ekiplerimiz sahada gece gündüz görev başında. Hem ilaçlama faaliyetlerimizi hem de kaynak kontrolünü titizlikle yürütüyoruz. Vatandaşlarımızdan da özellikle ev ve bahçe çevrelerinde su birikintisi oluşturmamaları konusunda hassasiyet bekliyoruz." dedi.

"141 Personel 54 Araç ile Hizmet Veriyoruz."

Veteriner İşleri Daire Başkanı Mehmet Bayram, çalışmaların Başkan Besim Dutlulu'nun talimatları doğrultusunda sürdürüldüğünü belirterek, "Manisa’nın 17 ilçesinde 141 saha personelimiz 54 aracımız ile hizmet vermekteyiz." ifadelerini kullandı.

"Sorunlarımız Anında Giderildi."

Güzelyurt Mahalle Muhtarı Aynur Tava, ilaçlama çalışmalarının mahallede olumlu sonuç verdiğini belirterek, "Ne zaman sorunumuz olsa Manisa Büyükşehir Belediyesi gece gündüz demeden müdahale etti. Park ilaçlamaları olsun nerede ne sorun varsa müdahale ettiler. Herhangi bir sıkıntı yaşamadık. Yağmurların çok olmasından dolayı sinek sorunu yaşadık. Bu sene yaşanan yoğun yağışlar dolayısıyla sinek sorunumuz oldu ama yapılan ilaçlamadan dolayı bu sorunumuz azaldı. Başta Manisa Büyükşehir Belediye Başkanımız Besim Dutlulu olmak üzere ilaçlama ekiplerimize çok teşekkür ediyorum." diye konuştu.

Manisa Büyükşehir Belediyesi, vektörle mücadele çalışmalarının 17 ilçenin tamamında program dahilinde kesintisiz şekilde sürdürüleceğini bildirdi.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI