Marmaris’te hurda araç ve atıl malzemelere yönelik kapsamlı çalışma 30 Haziran’da başlıyor

Marmaris’te hurda araç ve atıl malzemelere yönelik kapsamlı çalışma 30 Haziran’da başlıyor

Marmaris Belediyesi, ilçe genelinde görüntü kirliliğine neden olan ve kamusal alanları işgal eden hurda araçlar, atıl eşyalar ve kullanılmayan malzemelerin kaldırılması için çalışma başlatıyor. İlçe Emniyet Müdürlüğü ile koordineli yürütülecek uygulama kapsamında meydan, cadde, sokak, kaldırım ve parklarda bırakılan sahipsiz materyaller 30 Haziran’dan itibaren toplanacak.

Haziran 22, 2026 - 14:30
Haziran 23, 2026 - 22:31

Marmaris Belediyesi, ilçe genelinde görüntü kirliliğine neden olan ve ortak kullanım alanlarını işgal eden hurda araçlar ile atıl durumdaki eşya ve malzemelerin kaldırılmasına yönelik kapsamlı bir çalışma başlatacağını duyurdu.

Marmaris Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ile İlçe Emniyet Müdürlüğü koordinasyonunda yürütülecek uygulamanın 30 Haziran 2026 tarihinde başlayacağı bildirildi. Çalışma kapsamında kamusal alanlarda bırakılan ve çevre düzenini olumsuz etkileyen materyallerin kaldırılması hedefleniyor.

Kamusal Alanlarda Denetim Yapılacak

Uygulama çerçevesinde meydan, cadde, sokak, kaldırım ve park gibi ortak kullanım alanlarında bulunan hurda otomobiller, motosikletler, bisikletler ile kullanılmayan eşyalar ve hurda niteliğindeki malzemeler ekipler tarafından tespit edilerek kaldırılacak.

Belediye ekipleri, görüntü kirliliği oluşturmasının yanı sıra güvenlik açısından da risk taşıyan atıl durumdaki araç ve malzemelerin belirtilen tarihe kadar sahipleri tarafından kaldırılması gerektiğini bildirdi.

30 Haziran Sonrası Toplanacak

Yetkililer tarafından yapılan bilgilendirmede, 30 Haziran Salı gününden sonra kamuya açık alanlarda bırakılan sahipsiz veya terk edilmiş durumdaki araç, eşya ve diğer materyallerin ekipler tarafından toplanarak alandan uzaklaştırılacağı belirtildi.

Marmaris Belediyesi yetkilileri, “Daha temiz, düzenli ve yaşanabilir bir kent oluşturmak amacıyla yürütülecek çalışmada vatandaşlarımızın duyarlılık göstermesi büyük önem taşıyor.” değerlendirmesinde bulundu.

Belediye ve emniyet birimlerinin koordinasyonunda gerçekleştirilecek uygulamanın, kent estetiğinin korunmasına ve ortak kullanım alanlarının daha etkin kullanılmasına katkı sağlaması hedefleniyor.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI