Tepebaşı Belediyesi Ekipleri Park ve Yeşil Alanlarda Çim Biçme Çalışmalarını Sürdürüyor
Tepebaşı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelindeki parklar, yeşil alanlar ve dinlenme noktalarında bakım çalışmalarına devam ediyor. Çamlıca Mahallesi’nde gerçekleştirilen son uygulamalarda çim biçme, yabani ot temizliği ve çevre düzenleme çalışmaları yapılırken, çalışmaların hava koşulları dikkate alınarak programlı şekilde sürdürüldüğü bildirildi.
Tepebaşı Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, vatandaşların daha temiz, düzenli ve sağlıklı bir çevrede vakit geçirebilmesi amacıyla ilçe genelindeki park, yeşil alan ve dinlenme noktalarında çim biçme çalışmalarını sürdürüyor.
Çalışmalar kapsamında ekipler, son olarak Çamlıca Mahallesi’nde parklar ve yeşil alanlarda bakım faaliyetleri gerçekleştirdi. Bölgede çim biçme işlemlerinin yanı sıra yabani ot temizliği ve genel çevre düzenleme çalışmaları yapıldı.
Yeşil Alanlarda Düzenli Bakım
Ekipler, yeşil alanların estetik görünümünü korumanın yanında bitki sağlığını desteklemek amacıyla bakım faaliyetlerini titizlikle yürüttü. Çalışmaların belirlenen program doğrultusunda mahalle mahalle devam ettiği belirtildi.
Hava Koşullarına Göre Planlama Yapılıyor
Tepebaşı Belediyesi yetkilileri, çalışmaların hava koşulları dikkate alınarak planlandığını belirterek, “Yağışlı havalarda ve zeminin ıslak olduğu dönemlerde çim biçme işlemi yapılmıyor.” açıklamasında bulundu.
Yetkililer, “Islak zeminde gerçekleştirilen biçme işlemleri çim dokusuna zarar verebildiği gibi çalışanların ve ekipmanların güvenliği açısından da risk oluşturabiliyor.” ifadelerini kullandı.
Tepebaşı Belediyesi yetkilileri, park ve yeşil alanlardaki bakım faaliyetlerinin mevsim şartlarına göre devam edeceğini bildirerek, ilçenin farklı noktalarında sürdürülen çalışmalarla yeşil alanların sağlıklı yapısının korunmasının ve vatandaşlara daha nitelikli yaşam alanları sunulmasının hedeflendiğini kaydetti.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI