Ticaret Bakanı Prof. Dr. Ömer Bolat, İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ile kurumlar arası iş birliğini değerlendirdi
Ticaret Bakanı Prof. Dr. Ömer Bolat, Ticaret Bakanlığında İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’yi ağırladı. Görüşmede ticaret güvenliği, kaçakçılıkla mücadele, sınır kapılarındaki hizmet kalitesinin artırılması ve kamu hizmetlerinde etkinliğin geliştirilmesine yönelik ortak çalışmalar ele alındı. Bakan Bolat, kurumlar arası eşgüdümün Türkiye Yüzyılı hedefleri doğrultusunda güçlendirilmeye devam edeceğini belirtti.
Ticaret Bakanı Prof. Dr. Ömer Bolat, Ticaret Bakanlığında İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi ile bir araya geldi. Görüşmeye ilişkin açıklama yapan Prof. Dr. Ömer Bolat, Bakan Çiftçi’yi bakanlıkta ağırlamaktan memnuniyet duyduğunu ifade etti.
Ticaret Güvenliği ve Kaçakçılıkla Mücadele Gündemdeydi
Görüşmede iki bakanlığın ortak çalışma alanları değerlendirildi. Prof. Dr. Ömer Bolat, “Ticaretin güvenliğinin sağlanmasından kaçakçılıkla mücadeleye, sınır kapılarımızdaki hizmet kalitesinin artırılmasından vatandaşlarımıza sunulan kamu hizmetlerinin etkinliğine kadar birçok alanda yürüttüğümüz ortak çalışmaların değerlendirilmesi imkanı bulduk.” ifadelerini kullandı.
Kurumlar Arası Eşgüdüm Vurgusu
Prof. Dr. Ömer Bolat, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde Türkiye Yüzyılı vizyonu doğrultusunda çalışmaların sürdüğünü belirterek, “Güvenli, güçlü ve müreffeh Türkiye hedefimize ulaşmak için, kurumlarımız arasındaki iş birliğini, eşgüdümü ve ortak çalışma kültürünü daha da güçlendirmeye devam ediyoruz.” açıklamasında bulundu.
Görüşmenin sonunda Prof. Dr. Ömer Bolat, ziyaretinden dolayı İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’ye teşekkür etti. Bakanlıklar arasındaki koordinasyonun artırılmasına yönelik çalışmaların sürdürülmesinin önemine dikkat çekildi.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI