İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz: “İhtiyaç Sahibi Vatandaşlarımızın Her Anında Yanlarında Olmaya Devam Edeceğiz”

İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz: “İhtiyaç Sahibi Vatandaşlarımızın Her Anında Yanlarında Olmaya Devam Edeceğiz”

Samsun’un İlkadım ilçesinde hayırsever iş insanı Mahmut Eroğlu öncülüğünde, gurbetçi vatandaşların desteğiyle temin edilen 11 tekerlekli sandalye ve akülü araç, İlkadım Belediyesi tarafından belirlenen ihtiyaç sahiplerine teslim edildi. Düzenlenen törende sosyal belediyecilik vurgusu yapılırken, destek veren hayırseverlere teşekkür edildi.

Haziran 19, 2026 - 10:42
Haziran 21, 2026 - 10:42

Samsun’un İlkadım ilçesinde, hayırsever iş insanı Mahmut Eroğlu’nun öncülüğünde ve yurt dışında yaşayan gurbetçi vatandaşların katkılarıyla temin edilen tekerlekli sandalye ve akülü araçlar ihtiyaç sahibi vatandaşlara ulaştırıldı.

Toplam 11 araç, ihtiyaç sahiplerine dağıtılmak üzere İlkadım Belediyesi’ne teslim edilirken, belediye ekipleri tarafından yapılan çalışmalar sonucunda araçlardan faydalanacak vatandaşlar belirlendi. Araçlar, İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz ve hayırsever Mahmut Eroğlu’nun katıldığı törenle sahiplerine teslim edildi.

“SOSYAL BELEDİYECİLİK ALANINDAKİ HİZMETLERİMİZE DEVAM EDİYORUZ”

Teslim töreninde konuşan İlkadım Belediye Başkanı İhsan Kurnaz, sosyal belediyecilik anlayışını önemsediklerini belirterek, “İlkadım Belediyesi olarak sosyal belediyecilik alanındaki hizmetlerimize devam ediyoruz. Bu noktada, sosyal alanlarda bizlere destek olan hemşehrilerimiz de bu çalışmalarımıza dahil oluyorlar.” dedi.

Hayırsever desteğinin önemine dikkat çeken Kurnaz, “Bunların en güzel örneklerinden birini de Avusturya’da yaşayan hemşehrimiz Mahmut Eroğlu gerçekleştirdi. Mahmut Bey, yurtdışında yaşayan gurbetçi vatandaşlarımızın da desteğiyle akülü ve tekerlekli sandalyeler alarak, ihtiyaç sahiplerine ulaştırılmak üzere belediyemize teslim etti.” ifadelerini kullandı.

“BU GÜZEL HAYIR İŞİNE VESİLE OLDUK”

İlkadım Belediyesi’nin ihtiyaç sahiplerini belirleyerek araçların teslimini gerçekleştirdiğini kaydeden Başkan Kurnaz, “Bizler de ihtiyaç sahibi vatandaşlarımızı tespit edip araçlarını teslim ederek, bu güzel hayır işine vesile olduk. Bu güzel işe vesile olan başta Mahmut Bey’e ve katkıda bulunan tüm hayırseverlerimize teşekkürlerimi iletiyorum.” diye konuştu.

Kurnaz, sosyal destek çalışmalarının süreceğini vurgulayarak, “Sosyal belediyecilik anlayışıyla, ihtiyaç sahibi vatandaşlarımızın her anında hep yanlarında olmaya devam edeceğiz.” açıklamasında bulundu.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI