Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt: “Bugün Bu Bölgede Hiç Olmazsa Bir Saatliğine Moralimizi Yükseltelim, Eğlenelim”
Odunpazarı Kent Konseyi tarafından Eskişehir Hamamyolu Yediler Parkı’nda düzenlenen “Yaza Merhaba Müzik Şenliği”, vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Müzik ve dans gösterileriyle renklenen etkinlikte konuşan Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, sosyal ve kültürel organizasyonların kent yaşamındaki önemine vurgu yaparken, vatandaşlara moral ve dayanışma mesajı verdi.
Odunpazarı Kent Konseyi tarafından Şan Müzik iş birliğiyle düzenlenen “Yaza Merhaba Müzik Şenliği”, Eskişehir'in Hamamyolu Yediler Parkı’nda vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Müzik, dans ve çeşitli gösterilerin yer aldığı etkinlikte Eskişehirliler yaz mevsimini coşkuyla karşıladı.
Şenliğe katılan Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, etkinlik alanında vatandaşlarla bir araya geldi. Başkan Kazım Kurt, hemşehrileriyle sohbet etti, halay çekti ve oyunlara eşlik etti. Renkli görüntülere sahne olan programda sahne alan sanatçılar performanslarıyla katılımcılara keyifli anlar yaşattı.
“Moral En Önemli Unsurdur”
Etkinlikte konuşan Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Odunpazarı Kent Konseyinin yalnızca çevre ve siyaset odaklı çalışmalar yürütmediğini belirterek, “Odunpazarı Kent Konseyi yalnızca siyaset yapmaz, yalnızca çevre sorunlarıyla ilgilenmez. Odunpazarı Kent Konseyi, insanların temel ihtiyaçlarıyla ilgili her konuda faaliyet gösterir. Moral en önemli unsurdur. Asla moralinizi bozmayın.” dedi.
Türkiye'nin geleceğine ilişkin değerlendirmelerde bulunan Başkan Kazım Kurt, “Türkiye Cumhuriyeti, mutlaka çağdaş uygarlığı yakalayacak dinamizmi içinde barındırıyor. Hiç kimse onu yok edemez. Hiçbir güç bizi geriye götüremez. Daima ileriye gideceğiz. Moralimizi yükselteceğiz. İnsanların temel hak ve özgürlüklerinden sonuna kadar yararlanmasına destek olacağız.” ifadelerini kullandı.
Başkan Kazım Kurt konuşmasının devamında, “Bugün bu bölgede, hiç olmazsa bir saatliğine moralimizi yükseltelim, eğlenelim. Olumsuzlukların hepsini unutalım; çünkü onları geride bırakacağımız zamanlar yaklaşıyor. Hepinize iyi eğlenceler diliyorum. Bu güzel organizasyonda emeği geçen Odunpazarı Kent Konseyine, İsmail Kumru’ya, sanatçılarımıza ve katkı sunan herkese teşekkür ediyorum.” diye konuştu.
Sosyal Birliktelik Mesajı
Etkinliğe Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt'un yanı sıra Odunpazarı Kent Konseyi Başkanı İsmail Kumru ile oyuncu Nuri Alço da katıldı. İsmail Kumru, etkinliğe gösterilen ilgiden memnuniyet duyduklarını belirterek kentte sosyal birlikteliği güçlendiren organizasyonları sürdürmeye devam edeceklerini ifade etti.
Hamamyolu Yediler Parkı’nda düzenlenen şenlik, müzik ve dans eşliğinde geç saatlere kadar devam etti. Vatandaşlar etkinlikten duydukları memnuniyeti dile getirirken, organizasyon Eskişehirlilere yaz mevsiminin başlangıcında keyifli anlar yaşattı.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI