Pursaklar Belediye Başkanı Ertuğrul Çetin: “Nezaket Okullarımızdaki Her Bir Evladımızla Gurur Duyuyoruz”

Pursaklar Belediye Başkanı Ertuğrul Çetin: “Nezaket Okullarımızdaki Her Bir Evladımızla Gurur Duyuyoruz”

Ankara’nın Pursaklar ilçesinde, Pursaklar Belediyesine bağlı Nezaket Okullarında eğitimlerini tamamlayan öğrenciler için Devlet Tiyatroları Pursaklar Sahnesinde mezuniyet törenleri düzenlendi. Beş farklı okuldan mezun olan öğrenciler, hazırladıkları gösterilerle sahne alırken Belediye Başkanı Ertuğrul Çetin çocukların gelişiminden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Haziran 19, 2026 - 10:51
Haziran 21, 2026 - 10:51

Pursaklar Belediyesine bağlı Nezaket Okullarında eğitim gören öğrenciler için Devlet Tiyatroları Pursaklar Sahnesinde mezuniyet törenleri gerçekleştirildi. Beş farklı Nezaket Okulunda eğitim alan öğrencilerin yıl boyunca edindikleri bilgi ve becerileri sergilediği programlar, beş ayrı günde düzenlenen törenlerle kutlandı.

Yoğun katılımla gerçekleştirilen etkinliklerde öğrenciler, öğretmenleri rehberliğinde hazırladıkları gösterilerle sahneye çıktı. Müzik, dans, drama ve çeşitli etkinliklerden oluşan performanslar izleyicilerden büyük alkış alırken, öğrencilerin sahnedeki heyecanı ve özgüveni dikkat çekti. Veliler ise çocuklarının ilk mezuniyet sevincine ortak oldu.

MİNİKLERDEN RENKLİ GÖSTERİLER

Mezuniyet programlarında sahne alan öğrenciler, yıl boyunca öğrendiklerini çeşitli gösterilerle sergiledi. Salonu dolduran davetliler, çocukların performanslarını ilgiyle takip ederken, gösteriler sırasında duygu dolu anlar da yaşandı.

Tören sonunda aileler, çocuklarıyla birlikte hatıra fotoğrafları çektirerek mezuniyet heyecanını ölümsüzleştirdi.

“HER BİRİYLE GURUR DUYUYORUZ”

Devlet Tiyatroları Pursaklar Sahnesinde düzenlenen törenlere katılan Pursaklar Belediye Başkanı Ertuğrul Çetin, öğrencilerin mezuniyet heyecanını paylaşarak aileler ve öğretmenlerle bir araya geldi.

Çocukların gelişiminden duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Ertuğrul Çetin, “Nezaket Okullarımızda eğitim alan evlatlarımız, yıl boyunca hem eğlenerek öğrendi hem de sosyal ve kültürel anlamda önemli kazanımlar elde etti. Sahnede sergiledikleri birbirinden güzel gösteriler bizlere onların ne kadar özveriyle hazırlandığını gösteriyor. Her biriyle gurur duyuyoruz.” dedi.

“ÇOCUKLARIMIZIN EĞİTİMİ İÇİN TÜM İMKÂNLARIMIZI SEFERBER EDİYORUZ”

Nezaket Okullarında akademik gelişimin yanı sıra sosyal değerlerin de ön planda tutulduğunu vurgulayan Çetin, “Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın en iyi şartlarda eğitim alabilmeleri için tüm imkânlarımızı seferber ediyoruz. Nezaket Okullarımızda sadece akademik gelişimi değil, paylaşmayı, saygıyı, sevgiyi ve özgüveni de ön planda tutuyoruz. Bu süreçte emeği geçen tüm öğretmenlerimize ve çocuklarını her zaman destekleyen velilerimize teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.

Mezuniyet törenleri, öğrencilerin sahne performansları ve ailelerin yoğun ilgisiyle tamamlandı.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI