Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı: “TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak”

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı: “TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak”

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisinin 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri üreticilerin hesaplarına aktarmaya başladığını açıkladı. Ülke genelinde devam eden alımların hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacağını belirten Yumaklı, ürün bedellerinin 21’inci günden itibaren çiftçilerin hesaplarına yatırılmaya devam edeceğini duyurdu.

Haziran 26, 2026 - 11:36


Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Toprak Mahsulleri Ofisinin (TMO) hububat alımlarında ilk ödemeleri üreticilerin hesaplarına aktarmaya başladığını bildirdi.

Bakan İbrahim Yumaklı, 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemelerin bugün itibarıyla çiftçilerin hesaplarına yatırıldığını belirterek, “Toprak Mahsulleri Ofisi, 3 Haziran’da başlayan hububat alım sürecinde, ilk ödemeleri çiftçilerimizin hesaplarına bugün aktarıyor.” ifadelerini kullandı.

Alım Noktalarının Sayısı Artacak

Hasat döneminin ilerlemesiyle birlikte alım kapasitesinin de artırılacağını vurgulayan Yumaklı, “Ülke genelindeki 211 noktada devam eden alımlarımız hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla 600 noktaya ulaşacak.” açıklamasında bulundu.

“Ürünlerin Tamamı Alınacak”

Toprak Mahsulleri Ofisinin üreticiler tarafından getirilen tüm ürünleri almaya devam edeceğini kaydeden Bakan Yumaklı, “TMO, kendisine getirilen ürünlerin tamamını alacak. Ürün bedellerini ise 21’inci günden itibaren üreticilerimizin hesaplarına aktarmaya devam edecek.” ifadelerini kullandı.

Açıklamasının sonunda üreticilere destek mesajı veren İbrahim Yumaklı, “Çiftçimizin emeğini ve alın terini korumaya devam edeceğiz.” dedi.


Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI