İKNEVDER Yönetimi Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’yı Ziyaret Etti, Kentin Geleceğine Yönelik Projeler Değerlendirildi

İKNEVDER Yönetimi Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’yı Ziyaret Etti, Kentin Geleceğine Yönelik Projeler Değerlendirildi

İstanbul Kapadokya Nevşehirliler Eğitim Kültür ve Dayanışma Derneği (İKNEVDER) yönetimi, Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’yı ziyaret ederek kentin ekonomik yapısı, yerel üretim potansiyeli ve şehre katkı sağlayabilecek projeler üzerine görüş alışverişinde bulundu. Ziyarette karşılıklı iş birliği mesajları verilirken, taraflar misafirperverlik ve destek vurgusunda bulundu.

Haziran 26, 2026 - 12:10

İstanbul Kapadokya Nevşehirliler Eğitim Kültür ve Dayanışma Derneği (İKNEVDER) yönetimi, Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’yı makamında ziyaret etti. İKNEVDER Başkanı Yüksel Yılmaz, dernek üyeleri Mehmet Çokyiğit, Harun Özer, Onur Erol ve Ali Koç’un yer aldığı heyet, Nevşehir’de gerçekleştirdiği temaslar kapsamında belediyeyi de ziyaret etti.

"Hemşerilerimizle Güçlü Bir Gönül Köprüsü Kurmayı Hedefliyoruz"

İKNEVDER’in, İstanbul’da yaşayan Nevşehirlileri ortak bir çatı altında buluşturmayı amaçladığı belirtilirken, derneğin hem gurbette yaşayan hemşeriler ile memleketleri arasında güçlü bir gönül köprüsü oluşturmayı hedeflediği ifade edildi.

Ziyarette Nevşehir’in ekonomik yapısı, yerel üretim potansiyeli ve kente katkı sağlayabilecek projeler üzerine karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu. Görüşmede, şehirle bağların güçlendirilmesi ve ortak çalışmaların geliştirilmesine yönelik değerlendirmeler yapıldı.

"Gösterilen Misafirperverlik İçin Teşekkür Ediyoruz"

İKNEVDER heyeti, ziyaret kapsamında gösterilen misafirperverlik ve samimi yaklaşım dolayısıyla Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı’ya teşekkür etti.

Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ise İKNEVDER heyetini ağırlamaktan memnuniyet duyduğunu belirterek, "Ziyaretlerinden dolayı dernek yönetimine teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum." ifadelerini kullandı.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI