ESKİŞEHİR BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI AYŞE ÜNLÜCE: “VATANDAŞLARIMIZIN GÖRÜŞLERİYLE YOL HARİTAMIZI ŞEKİLLENDİRİYORUZ”
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Mahmudiye Belediyesi’nin ev sahipliğinde düzenlenen “Başkanlar Buluşuyor” programında merkez ve kırsal ilçe belediye başkanları, milletvekilleri, muhtarlar ve vatandaşlarla bir araya geldi. Toplantılarda devam eden çalışmalar, yerel yönetimlerin öncelikleri ve gelecek dönem hedefleri değerlendirilirken, ilçe esnafı ve vatandaşların talepleri de yerinde dinlendi.
Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Mahmudiye Belediyesi’nin ev sahipliğinde düzenlenen “Başkanlar Buluşuyor” programı kapsamında merkez ve kırsal ilçe belediye başkanlarıyla Mahmudiye’de bir araya geldi.
Mahmudiye Göletli Park’ta gerçekleştirilen toplantıya Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce’nin yanı sıra CHP Eskişehir Milletvekilleri Utku Çakırözer ve İbrahim Arslan, CHP Eskişehir İl Başkanı Talat Yalaz, Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, Alpu Belediye Başkanı Gürbüz Güller, Beylikova Belediye Başkanı Hakan Karabacak, Çifteler Belediye Başkanı Zehra Konakcı, Seyitgazi Belediye Başkanı Uğur Tepe, belediye meclis üyeleri ve parti yöneticileri katıldı.
İlçelerdeki Çalışmalar ve Hedefler Değerlendirildi
Mahmudiye Belediye Başkanı İshak Gündoğan’ın ev sahipliğinde gerçekleştirilen toplantıda ilçelerde devam eden çalışmalar, yerel yönetimlerin öncelikleri ve önümüzdeki döneme ilişkin hedefler ele alındı. Katılımcılar, ilçelerin ihtiyaçları ve ortak çalışma alanları üzerine görüş alışverişinde bulundu.
Toplantının ardından Başkan Ayşe Ünlüce ve beraberindeki heyet, Mahmudiye Göletli Park’ta incelemelerde bulundu. Heyet daha sonra CHP Mahmudiye İlçe Başkanlığı’nı ziyaret ederek partililerle bir araya geldi.
Esnaf ve Vatandaşlarla Buluşma
Program kapsamında Mahmudiye Kapalı Pazarı ile ilçe esnafı ziyaret edildi. Belediye başkanları vatandaşlarla sohbet ederek talep, öneri ve beklentileri dinledi. Görüşmeler sırasında yerel hizmetlere ilişkin değerlendirmeler yapıldı.
Muhtarlarla İstişare Toplantısı
Günün son bölümünde Mahmudiye’de görev yapan mahalle muhtarlarıyla toplantı gerçekleştirildi. Muhtarların görüş ve önerilerini dinleyen Başkan Ünlüce ve belediye başkanları, yerel yönetimlerde iş birliği ve koordinasyonun önemine vurgu yaptı.
Toplantının ardından değerlendirmelerde bulunan Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, “Başkanlar Toplantımızı bu kez Mahmudiye’de gerçekleştirerek hem ilçemizdeki çalışmaları yerinde inceleme fırsatı bulduk hem de önümüzdeki döneme ilişkin hedeflerimizi değerlendirdik. Vatandaşlarımızın ve muhtarlarımızın görüşlerini dinleyerek yol haritamızı birlikte şekillendirmeye devam ediyoruz.” ifadelerini kullandı.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI